Tervetuloa asiakaspalveluun
Tällä sivulla voit hoitaa kaikki pysäköintiin liittyvät asiat helposti ja nopeasti. Olipa kyseessä reklamaation tekeminen, valvontapyynnön lähettäminen tai uuden kohteen ilmoittaminen, löydät täältä ohjeet ja kanavat asiointia varten.
Palvelumme asiakkaille:
- Reklamaatio: Jos koet, että saatu valvontamaksu on aiheeton, voit tehdä reklamaation selkeiden ohjeiden mukaisesti.
- Valvontapyyntö: Tarvitseeko kiinteistölläsi erityistä valvontaa? Lähetä meille valvontapyyntö milloin tahansa, ja vuorossa oleva henkilömme hoitaa asian nopeasti.
- Ilmoita kohteesta: Haluatko vinkata kohteen valvontapalveluidemme piiriin? Kerro lisää!
Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin toimistoaikataulujen mukaan klo 17 asti. Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mielellään näiden aikojen puitteissa.
Valvontapyyntöjä voit lähettää mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Lomakkeella tehdyt valvontapyynnöt ohjautuvat suoraan vuorossa olevalle henkilölle, joka käsittelee ne mahdollisimman pian.
Miten toimia? Klikkaa alta haluamaasi osioon ja seuraa annettuja ohjeita. Tarvittaessa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme lisäkysymyksissä.